Каталог

Новости

Это интересно

Собаки умеют завидовать

Собаки способны испытывать чувство зависти, свидетельствуют результаты серии экспериментов,…

Факты из жизни собак

Собаки умеют смеяться. Их смех – это повторяющееся фырканье.…

Коты и валерьянка

Ученые пришли к заключению, что кошачья любовь к валерьянке существует…

Врачи рекомендуют:

ежедневная порция меда для взрослого человека должна составлять 60-100 г…

Оказывается кошки различают цвета.

В науке долгое время существовало мнение о  том, что кошки…

Особенности некоторых пород собак

Пекинес по имени Пагги из Техаса вошел в книгу рекордов…

Варроадез показал высокую эффективность по оздоровлению пасек от варроатоза.


Варроадез  - предупреждает варроатоз и акарапидоз, то…

Деревня собак

В Бразилии есть не совсем обычная деревня, в которой живут…

Факты из жизни пчел:

пчела может улететь от улья почти на 8 км и…

Фотоконкурсы домашних любимцев!

Пусть Ваше красивое домашнее животное выиграет приз для Вас!




 

      

Бізнес-план з розведення кроликів допоможе дізнатися про вигоду даної справи

Розведення кроликів – вигідна справа. Щоб це заняття приносило стабільний заробіток, необхідно попередньо скласти бізнес-план по розведенню кроликів. За основу можна взяти приклад бізнес-плану, що далі розглядається у статті. 

Бізнес-план по розведенню кроликів включає ряд аспектів цієї справи, що в результаті подає висновки про її прибутковість. Складовими частинами бізнес-плану по розведенню кроликів є: оглядова частина, виробничий план, організація збуту та фінансова частина. Спробує більш детальніше розглянути кожну із цих частин.

Оглядова частина. Найвигіднішою правовою формою введення діяльності є індивідуальний підприємець. Ця форма дає можливість спростити розрахунки з клієнтами, введення бухгалтерських справ та зменшити податок. За рівнем успішності цю форму діяльності можна оцінити як середню, оскільки невисоким є попит на кроляче м'ясо та напряму залежить від місцевості. Як видно, успішність та прибутковість від розведення кроликів залежить від пошуку кінцевих споживачів. Далі для прикладу будемо розглядати підприємство на 60 голів, метою якого є отримання м’яса, печінки і шкурок.

Виробничий план. Перший етап – пошук земельної території. Варто звернути увагу на величину орендної плати та розміри (не менше п’яти соток). Площі має вистачати для розташування кліток і спорудження підсобних приміщень. Другий етап – покупка чи будівництво кліток. Якщо зробити клітки самостійно, тоді суттєво можна заощадити кошти. При цьому готові клітки більш зручніші у використанні. Третій етап – покупка кроликів. Для ферми у 60 осіб достатньо 40 самок і 20 самців. Четвертий етап – пошук працівників, обов’язками яких є годування тварин і догляд за ними.

Організація збуту. Цей пункт необхідно обдумати ще до покупки тварин, адже є ризик залишитися з нереалізованою продукцією. Джерела збуту м’яса – м’ясні ринки, супермаркети, приватні підприємства. Шкурки можна віддавати приватним модельєрам чи хутряним ательє.

Фінансова частина. На цьому етапі проводять розрахунки витрат та прибутків. До витрат відноситься оренда земельної ділянки, покупка кліток та кроликів, запас кормів, заробітна плата працівників. Прибутком являється реалізація м’яса, шкурок, печінки. Від 40 кролиць можна отримати 800 кроленят кожного року. Чиста вага одного кролика, підходящого для продажу, складає 1,5 кг. При збільшені кількості тварин, збільшується і прибуток.

Підприємство, організоване за наведеним планом, окупається за один рік.


Закрыть

Задайте вопрос специалисту

Ваше имя:
Контактный e-mail:
Ваш вопрос: