Птахівництво в Україні є конкурентною галуззю економіки
Сьогодні птахівництво в Україні є повноцінною конкурентоспроможною галуззю, якій довелось в певний час подолати чималі труднощі. Більш детально про формування птахівництва в Україні як самостійного напрямку, розповідається у статті.
На сьогоднішній день розвиток птахівництва в Україні безпосередньо залежить від довготривалої тенденції розвитку ринку. Розуміючи та знаючи ці дві тенденції можна правильно визначити стратегію розвитку птахівництва в нашій державі. Мабуть найголовнішим фактором, що впливає на розвиток птахівництва в Україні, є реальна кількість споживачів на продукцію. Відповідно, щоб зрозуміти, яку перспективу має галузь птахівництва в Україні, необхідно детально вивчити товарний ринок за територіальним розподілом.
Сьогодні птахівництво в Україні є повноцінною конкурентоспроможною галуззю. Між птахівницькими підприємствами існує здорова боротьба за ринки збуту. При цьому об’єм збуту безпосередньо визначається ємністю ринку. Звичайно, головним чином на рентабельність птахівництва впливає якість самого товару. Курятина являється дієтичним продуктом харчування, а тому має масовий попит серед споживачів. Зміна чисельності населення також впливає на розвиток цієї галуззі. Протягом останніх років в усіх регіонах помічено зменшення кількості населення. Це означає, що на одну людину зростає кількість спожитого курячого м’яса.
Оцінити рівень розвитку птахівництва в Україні можна за цифровими показниками. Встановлено, що в 2004 році кількість виготовлення курятини та яєць у порівнянні із 1990-м роком зменшилась в 1,5-2,2 рази. Найбільше зниження зафіксоване у II-й половині 90-х років. Далі на протязі 3-х років показники знаходились на стабільному рівні, а пізніше почали підвищуватися. Важливо відмітити, що рівень розвитку птахівництва ідентичний як по регіонам, так і в цілому по всій країні. Успішний розвиток птахівництва зумовлено ліквідацією масштабних тваринницьких господарств, що не витримали конкуренцію у найнесприятливіший період своєї діяльності. На ринку змогли залишитись тільки ті підприємства, які зуміли пристосуватися до умов ринку і не зменшили кількість продукції, яку виготовляли.
Виготовлення курятини та яєць має більш-менш постійний попит серед споживачів. Довести це можна на прикладі збільшення споживання курячого м’яса у загальному його виробництві в період 1990-2004 роки.
За вищеописаними даними видно, що птахівництво в Україні посіло важливе місце на ринку по виготовленню харчових продуктів. Звичайно, на період загальної економічної кризи показники виробництва курятини та яєць суттєво знизились, та й кількість споживачів пішла на спад. Рівень рентабельності птахівництва також різко погіршився. Це зумовлено зменшенням кількості сільськогосподарських підприємств по виготовленню продукції птахівництва. Тим не менш, на сьогоднішні день ситуація стабілізувалась, а потреба в продукції даної галуззі збільшилась. Згідно законів ринкової економіки це являється гарантією розквіту птахівництва в майбутньому. У порівнянні із радянськими часами, сьогодні птахівництво в Україні безпосередньо залежить від європейський технологій та наукових розробок.
Пропонуємо препарати для птахів: Байтрил (1 фл.х 10 мл), Трифлон, ор. (1 фл.х 10 мл),Бровадазол 20% (100 г)